loading...

رامین گشت | به صورتی زمینی باقطار و هوایی با پرواز مستقیم غیر مستقیم

رامین گشت مجری مستقیم تور های داخلی و خارجی با پرواز مستقیم و غیر مستقیم

بازدید : 7
چهارشنبه 2 آذر 1401 زمان : 15:30

برای سفر به بالی
بالی جزیره ای رویایی و جادویی است که در کشور اندونزی و در جنوب شرقی قاره آسیا واقع شده است. این جزیره سالهاست که با سواحل رویایی و طبیعت بکر خود توجه گردشگران از سراسر جهان را به خود جلب کرده و عنوان پنجمین ساحل زیبای جهان را به خود اختصاص داده است. بالی که به جزیره خدایان با مناظر زیبا و دلربا، آتشفشان های خاموش و شالیزارهای برنج معروف است، بدون شک بهشتی روی زمین است که هر مسافری را مسحور خود می کند. سواحل جزیره بالی توسط کسانی که به موج سواری و غواصی علاقه دارند بازدید می کنند. این جزیره یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری در اندونزی است. در نهایت، اگر می خواهید یک تور در بالی بخرید، به شما تبریک می گویم! شما یکی از بهترین مقاصد گردشگری جهان را انتخاب کرده اید.
تور بالی
سوال مهم بعدی بهترین زمان برای سفر به بالی است که بستگی به هدف سفر به این جزیره دارد. اگر برای گردشگری به این جزیره سفر می کنید، البته اردیبهشت تا مهر بهترین زمان برای سفر برای شماست. لازم به ذکر است که آب و هوای بالی در این دوره معتدل ترین است و هزینه های اقامت و رفت و آمد در این دوره نسبت به سایر فصول بیشتر است. اما اگر یک سفر ارزان به بالی به هر دلیلی برای شما مهم است، اکتبر تا مه قطعا بهترین گزینه برای شماست. در نهایت بهتر است قبل از خرید تور بالی با کارشناسان رامین گشتا مشورت کنید.
شرایط گرفتن ویزای اندونزی برای رفتن به تور بالی چیست؟
ویزای توریستی اندونزی در 2 نوع فوری و معمولی برای متقاضیان صادر می شود. هزینه درخواست ویزای معمولی اندونزی 360000 تومان می باشد و به درخواست این نوع ویزا در مدت 7 روز کاری پاسخ داده می شود. در ضمن هزینه ویزای فوری اندونزی 940000 تومان می باشد که ظرف 3 روز کاری برای شما صادر می شود. برای اخذ ویزای اندونزی نیازی به مراجعه متقاضی به سفارت این کشور نیست و می توانید از طریق آژانس مسافرتی «رامین گشت» درخواست خود را ارسال کنید.
شرایط سفر بالی
ویزای توریستی اندونزی 30 روز اعتبار دارد. اما با این ویزا فقط 14 روز می توانید در اندونزی بمانید. برای درخواست ویزای اندونزی مدارکی از قبیل اصل پاسپورت متقاضی، اصل و کپی تمام صفحات شناسنامه متقاضی، 2 قطعه عکس 3*4، هر نفر تقریبا 10.000.000 تومان ویزای اندونزی، فرم درخواست تکمیل شده، دور -بلیط پرواز و ارائه کوپن هتل به سفارت یا دفتر اندونزی.
تور هوایی بالی
در حال حاضر هیچ پرواز مستقیمی از تهران به اندونزی وجود ندارد. پس باید با حداقل یک توقف به پروازی بروید! زیرا مدت زمان پرواز تهران به بالی طولانی است. بهترین و راحت ترین کار سفر با هواپیما است. همچنین بسیاری از پروازها از جاکارتا به بالی انجام می شود و سفر از جاکارتا به بالی حدود 2 ساعت طول می کشد. اگر قصد دارید با پرواز امارات سفر کنید، هنگام تحویل گرفتن چمدان در فرودگاه جاکارتا، حتماً به مامور حمل بار بگویید که مقصد چمدان به جاکارتا است. اما اگر می خواهید از قطر به بالی پرواز کنید، توقفی در دوحه خواهید داشت و سپس مستقیماً به بالی پرواز می کنید.
رفتن به بالی، اندونزی
قیمت بلیط تهران بالی بر اساس عوامل مختلفی از جمله نوع پرواز، ایرلاین صادرکننده بلیط، تغییر تاریخ و ساعت و ... تعیین می شود. در این راستا هنگام جستجوی بلیط هواپیما بالی، بهتر است بلیط هایی را با شرایط یکسان مقایسه کنید. همچنین سفر به بالی مانند هر مسیر دیگری هزینه دارد که با توجه به شرکت هواپیمایی، نوع ایرلاین، زمان پرواز و کلاس پروازی متفاوت است. در نهایت باید بدانید که از تهران به بالی ایرلاین هایی وجود دارد که شامل: قطر ایرلاینز، ترکیش ایرلاینز، امارات ایرلاینز، آئروفلوت، ماهان ایر آسیا و ... می باشد.

سفر ارزان و لحظه آخری
یکی از مواردی که افراد را برای رفتن به تور بالی آزار می دهد بی شک نگرانی از هزینه های بالای سفر است، اما اگر قصد دارید با آفر ویژه تور بالی به تور ارزان بالی بروید، آژانس مسافرتی رامین مجری مستقیم این تور شده است. بالی. . گردشگری با قیمت مناسب و مناسب این تضمین می کند که از سفر خود راضی برمی گردید. حالا وقتی می خواهید سفری مقرون به صرفه به بالی داشته باشید، باید به چند نکته توجه کنید.
تور ارزان بالی
اول از همه، فصل گردشگری را انتخاب کنید که گردشگران کمتری به این کشور سفر کنند، آب و هوای جزیره بالی نیز در این مورد نقش مهمی دارد. زیرا روزهایی که بیشترین گرما و رطوبت را دارند یا باران های موسمی استوایی فصل کم گردشگری در بالی است. علاوه بر این در مقاطعی مانند تعطیلات سال نو یا ایام نوروز، تعداد متقاضیان سفر افزایش می یابد و البته قیمت گردشگری بالی نیز افزایش می یابد. نکته مهم دیگر کشیدن یک خط قرمز دور شبکه ترکیبی است! زمانی که از برخی شهرهای توریستی دیدن می کنید، هزینه آن بیشتر از آنچه تصور می کنید خواهد بود. موضوع بعدی مدت زمان اقامت شماست، در صورت امکان بسته ای را انتخاب کنید که شامل روزهای کمتری باشد.
آخرین گزینه ای که مجموعه رامین به شما پیشنهاد می کند; انتخاب سفر لحظه آخری بالی است که همان سفر ارزان و البته با شرایط خاص است! چون به بالی نود دقیقه نیز معروف هستند، اما برای رسیدن به این سفر باید کمی صبر کنید تا زمان حرکت فرا برسد. اگر آژانس هایی که در بالی پرواز اجاره می کنند، در صورت آماده نبودن ظرفیت مسافر، پرواز را با قیمت پایین با پیشنهادات ویژه به مسافران خود ارائه می دهند. البته پس از آن تمام موارد لازم مانند ویزای بالی آماده خواهد شد. پس از پیشنهادات ایرلاین ها در روزهای نزدیک به پرواز و یا در دوره کم توریستی آگاه باشید و این فرصت ها را از دست ندهید.
سفر ارزان به بالی
اما همه شرایط استفاده از تور لحظه آخری بالی را ندارند؟ خب باید گفت که برای بهره مندی از تور لحظه آخری جزیره بالی باید ویزای توریستی بالی را آماده داشته باشید! در مجموع، اگر به دنبال معاملات عالی هستید و همیشه آماده سفر هستید، مراقب معاملات فوق العاده ای باشید که خطوط هوایی در روزهای نزدیک یا فصل کم ارائه می دهند و از آنها استفاده کنید.
قیمت تور بالی
هزینه توریسم بالی بر اساس قیمت بلیط پروازهای ایرانی (ماهان، ایران ایر و ...) و پروازهای خارجی (قطر ایرویز، جت آسیا، امارات، آسیا آتلانتیک و ...) در بالی، اندونزی و بالی به تفکیک می باشد. نرخ رزرو هتل متغیر است. به خاطر داشته باشید که هتل های نزدیک به مرکز شهر هزینه های بالاتری دارند. در حال حاضر فقط خطوط هوایی ماهان از ایران به بالی پرواز می کند، قیمت هتل ها به یورو یا دلار پرداخت می شود.
قیمت سفر بالی
یکی از مهم ترین مسائل، تعداد روزهای اقامت و البته فصلی است که در آن به بالی می روید. به عنوان مثال، هزینه سفر به بالی در فصل بارندگی و فصل کم کاهش می یابد، در حالی که در هوای خوب یا در فستیوال های مهم این مقصد، قیمت ها افزایش می یابد. همچنین تعداد شهرهایی که بازدید می کنید بر قیمت ها تاثیر می گذارد. با در نظر گرفتن همه این موارد، تورهای ترکیبی بالی گران‌تر هستند، قیمت‌های فعلی تور بالی بسته به نوع پرواز و هتلی که انتخاب می‌کنید متفاوت است.
تور بالی از تهران و شهرستانها
در مورد پروازهای بالی باید بگوییم که تهران به صورت پیش فرض مبدأ تمامی سفرهای شماست و امکان تغییر مبدا به شهرهای دیگر کشور نیز وجود دارد. سفرهای بالی از شهرهای بزرگ کشورمان مانند: تبریز، شیراز، اصفهان، مشهد، اهواز و ... توسط شرکت ها در فصول خاص گردشگری برگزار می شود. برای رزرو پرواز بالی می توانید با شماره تماس آژانس هواپیمایی رامین گشت تماس بگیرید.

منبع:تور بالی

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
اطلاعات کاربری
تور مسافرتی