loading...

رامین گشت | به صورتی زمینی باقطار و هوایی با پرواز مستقیم غیر مستقیم

رامین گشت مجری مستقیم تور های داخلی و خارجی با پرواز مستقیم و غیر مستقیم

بازدید : 10
جمعه 25 آذر 1401 زمان : 13:37

در مورد سفر به کوش آداسی
کوش آداسی به عنوان یکی از جذاب ترین و معروف ترین بنادر کشتی های کروز ترکیه به شمار می رود و مقصد اصلی سفر گردشگرانی است که به این شهر زیبا و شگفت انگیز ترکیه سفر می کنند، به خصوص با تور کوش آداسی. بسیار جذاب و خاطره انگیز باشید. کوش آداسی یا گوش آداسی نام آن برگرفته از معنی کلمه جزیره پرنده گوش است و در این شهر بندری هر آنچه که برای گذراندن تعطیلات هیجان انگیز با محوریت دریا، خورشید و ساحل انتظار دارید در اختیار شما قرار دارد تا بتوانید از تعطیلات خود نهایت استفاده را ببرید
سفر کاساداسی
بدون شک سفر با تورهای کوش آداسی سفر در شهری متفاوت از ترکیه است. چرا الان فرق کرده؟ کوش آداسی علاوه بر سواحل کریستالی، ورزش های آبی و مراکز خرید مدرن، مکان های منحصر به فردی مانند یکی از عجایب هفتگانه، «معبد آرتمیس و غار اصحاب» دارد. بنابراین با خرید و رزرو تور کوش آداسی، تور قبلی را فراموش نکنید و از بهترین و پرطرفدارترین مکان های کوش آداسی می توان به موارد زیر اشاره کرد. جزیره مرپاتی (گوارگین آدا)، منطقه بندری، کاردینال دنیزی، پریه نه، میلتوس، دیدیما، شبه جزیره کرازلی و دیلک و...
خوب این روزها با توجه به اینکه به تعطیلات تابستانی نزدیک می شویم و کوش آداسی به عنوان محبوب ترین مقصد در این بازه زمانی شناخته می شود، آژانس مسافرتی رامین تور کوش آداسی و همچنین تورهای لحظه آخری و ارزان کوش آداسی را برای شما مسافران ارائه می دهد. طوری برنامه ریزی کنید که بتوانید با کمترین قیمت و امکانات و خدمات بیشتر و بهتر سفری رویایی و خاطره انگیز را برای خود رقم بزنید. علاوه بر این شما می توانید با صرف هزینه کمتر با انتخاب و رزرو تور کوش آداسی در آژانس رامین گشت بیشترین لذت را از سفر خود ببرید. در بالای این صفحه لیستی از قیمت های بسیار متفاوت را در اختیار شما قرار می دهیم تا بتوانید با توجه به خواسته خود و مهمتر از همه بودجه ای که در نظر گرفته اید بهترین انتخاب را داشته باشید. قیمت تور کوش آداسی بسته به نوع هتل انتخابی، نوع هواپیما و همچنین نوع کلاس پروازی و سایر خدمات و امکانات ارائه شده در تورها کاملا متغیر است.
تور کوش آداسی رامین با راهنما
تفاوت بزرگ Vo safari است
اول از همه باید بدانید که تورهای کوش آداسی معمولا یک هفته تعطیل هستند و روزهای متفاوت زیادی برای انتخاب ندارید. در طول تور کوش آداسی، آژانس مسافرتی بلیط رفت و برگشت، اقامت در هتل و بیمه مسافرتی را در اختیار مسافران قرار می دهد. اما خدمات دیگری مانند ترانسفر فرودگاهی، راهنمای فارسی زبان و گشت شهری ممکن است در تمامی تورهای کوش آداسی در دسترس نباشد. خوشبختانه هزینه های شما در سفر با تور کوش آداسی کمتر است چرا که آژانس های مسافرتی با رزرو پرواز و دریافت تخفیف هتل، تورهای کوش آداسی را به صرفه تر از تورهای انفرادی می کنند.
سوال بعدی و مهم این است که پروازهای کوش آداسی 7 روز رفت و برگشت است. به عنوان مثال، پروازهای کوش آداسی در روز پنجشنبه، پنجشنبه هفته بعد برمی گردند. بله، این قانون برای شرکت های هواپیمایی ایرانی و خارجی اعمال می شود. بنابراین تور کوش آداسی فقط 6 یا 7 روزه... نه کمتر و نه بیشتر! اما اگر می خواهید برای مدت کوتاهی بمانید، باید پروازها را هنگام خروج رزرو کنید، جایی که قیمت بازدید شما از یک تور یک هفته تمام گران تر خواهد بود.
گردشگری کوش آداسی
در نهایت شهر زیبای کوش آداسی فرودگاه ندارد و مسافران کوش آداسی باید ابتدا به ازمیر سفر کرده و حدود یک ساعت و نیم بعد از طریق ترانسفر زمینی به کوش آداسی برسند. پروازهای ماهان، ایران ایر، آتا و اطلس پروازهای چارتری برای بازدید از کوش آداسی هستند و معمولاً پروازهای ایرانی حدود ساعت 12:00 و پروازهای اطلس ساعت 4:00 حرکت می کنند. پروازهای اطلس حدود 30 درصد پروازهای گران‌تری به ایران دارند

گشت و گذار در حومه شهر کوش آداسی
اکثر مسافران فکر می کنند که شهر ساحلی کوش آداسی تنها با باد قابل دسترسی است، اما اینطور نیست! به طور کلی تورهای زمینی در مسیر کوش آداسی در تعطیلات نوروزی برنامه ریزی شده است. در آن زمان ها، تعداد و تمایل مسافران بسیار زیاد است و شرکت های مسافرتی در صورت وجود کشیش نگهبان، سفرها را روی زمین ترتیب می دهند. اگر از علاقه مندان به تورهای گروهی مفرح هستید و مسافت و طول مسیر شما را آزار نمی دهد، مهم است - به دنبال یک تور کوش آداسی مقرون به صرفه هستید، تور کشور کوش آداسی بهترین است و اگر مبدأ شما تهران است، کوش آداسی ممکن است 30 ساعت طول بکشد. تو اتوبوس هستی
یام ام آلا کوش آداسی
تور لحظه آخری ارزان کوش آداسی
یک تور ارزان کوش آداسی می تواند یک تور بی کیفیت یا یک تور عالی و مقرون به صرفه باشد! خوب، بستگی به انتظار شما از تورتان دارد. هتل های 3 یا 4 ستاره قیمت های مناسبی برای تور کوش آداسی دارند اما بدون شک مسافرانی که به کوش آداسی سفر می کنند به دنبال امکانات و خدمات مجلل، فعالیت های آبی هیجان انگیز و خدمات نامحدود روی غذا و نوشیدنی در هتل های یوال هستند. همچنین مدت زمان تور کوش آداسی یک هفته می باشد، بنابراین کیفیت غذا و امکانات هتل موضوع بسیار مهمی است، پس پیشنهاد رامین گشت این است که برای تور کوش آداسی کمی بیشتر هزینه کنید!
تور ارزان کوش آداسی
یکی دیگر از گزینه های سفر مقرون به صرفه به این مقصد، خرید تورهای لحظه آخری کوش آداسی است. حال سوالی که پیش می آید این است که آیا شرایط سفر با تور لحظه آخری و ارزان کوش آداسی را دارید؟ زیرا زمانی که پرواز تا آخرین لحظه پر نمی شود باید تا حد امکان پایین فروخته شود تا ظرفیت آن تامین شود، به همین دلیل هزینه تور کوش آداسی بسیار مناسب است و می توانید یک سفر ارزان در کوش آداسی را تجربه کنید. ، تنها مشکل این است که باید فوراً برای کوش آداسی یاترا آماده شوید.
سفر ارزان کوش آداسی
نکته بعدی که باید به خاطر داشته باشید این است که همه تورهای لحظه آخری به کوش آداسی ارزان نیستند. در روزهای شلوغی مانند نوروز و تابستان تقریبا هیچ سفر ارزان لحظه آخری وجود ندارد! برای این دوره ها باید سفر را از چند روز قبل رزرو کنید. بنابراین، اگر محدودیت های مالی دارید، مطمئن شوید که زمان های آرام دیگری را به برنامه سفر خود اضافه کنید و یک سفر لحظه آخری به کوش آداسی را 20 تا 50 درصد ارزان تر رزرو کنید.
قیمت سفر کوش آداسی
به عنوان یک گردشگر، قیمت تورهای کوش آداسی تحت تاثیر قیمت بلیط هواپیما و هتل هایی است که در برنامه سفر شما گنجانده شده است. یکی دیگر از عوامل موثر بر قیمت تور کوش آداسی، انتخاب آژانس مسافرتی است که تور کوش آداسی را ارائه می دهد. مثلا، دو تور کوش آداسی با بلیط پرواز یکسان و دو هتل در یک روز معین توسط دو آژانس مسافرتی مختلف ارائه می شود، بنابراین قیمت های متفاوتی دارند. آره، این عامل تاثیر قابل توجهی بر قیمت سفرها ندارد و تفاوت قیمت حاصله ناچیز است.
هزینه تور کوش آداسی
اما یکی دیگر از عواملی که در قیمت نهایی مسیر موثر است، انتخاب زمان سفر است. مقاصد گردشگری عموماً در روزهای خاصی از سال بیشترین تقاضا را دارند و تعداد مسافران در آن بازه زمانی بیشتر از روزهای دیگر سال است که به آن «فصل پرآب» می گویند. از سوی دیگر، در ایام خاصی از سال تقاضای زیادی برای سفر به این مقاصد وجود ندارد و تعداد گردشگران بسیار کم است که به آن «فصل کم» می گویند; پس کوش آداسی هم از این قاعده مستثنی نیست!!
اگر می خواهید سفر خود را در «فصل کم کوش آداسی» انتخاب کنید، زمانی که تقاضا برای سفر در این شهر کمتر است، می توانید هزینه کمتری برای آن بپردازید. اگر در زمانی از سال که تقاضا برای سفر به آن شهر زیاد است مجبور به پرداخت هزینه اضافی هستید. بنابراین فصلی که قصد خرید تور کوش آداسی را دارید در قیمت نهایی این سفر بسیار تاثیرگذار خواهد بود.
قیمت تور کوش آداسی
تور کوش آداسی از تهران و شهرستان
تورهای کوش آداسی از تهران، شیراز، اصفهان، مشهد و تبریز و ... از متداول ترین تورهای سراسر ایران هستند و اگر در استان ها و شهرهای دیگر ایران زندگی می کنید حتما به شما توصیه می کنیم با کارشناسان رامن تماس بگیرید. آژانس. برای رزرو سفر مورد نظر خود تماس بگیرید.
کوش آداسی دوری بابیت مهم ترین اطلاعات
کد:
+۹۰
تفاوت آب و هوا:
-1:30
ویزا:
وجود ندارد
واحد پول:
لیر
زبان رسمی:
بوقلمون
اضطراری:
112
پلیس:
5274503
آتش نشانی:
110

منبع:تور کوش آداسی

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
اطلاعات کاربری
تور مسافرتی