loading...

رامین گشت | به صورتی زمینی باقطار و هوایی با پرواز مستقیم غیر مستقیم

رامین گشت مجری مستقیم تور های داخلی و خارجی با پرواز مستقیم و غیر مستقیم

بازدید : 11
چهارشنبه 30 آذر 1401 زمان : 12:43

درباره سفر به آلانیا
سفر به آلانیا به دلیل آب و هوای عالی و سواحل بی نظیرش بیشتر مورد استقبال گردشگران اروپایی قرار می گیرد. این شهر مفرح و جذاب با تابستان های طولانی و گرم و زمستان های معتدل و بارانی در ساحل رویایی ترکیه واقع شده است. تور آلانیا همچنین تاریخی و تفریحی است که در آن می توانید در کنار بازدید از میراث باستانی سلجوقیان یا قلعه آلانیا از ورزش های آبی هیجان انگیز و سواحل بکر آلانیا لذت ببرید و سفری فراموش نشدنی داشته باشید. سواحل شنی جذاب، پارک های آبی هیجان انگیز، هتل های ساحلی و زندگی شبانه هیجان انگیز این شهر برای گردشگران آلانیا بسیار محبوب و لذت بخش است.
برج آلانیا
بهترین زمان برای سفر به آلانیا از اوایل ژوئن تا اوایل دسامبر است. زیرا در این مدت دمای هوا مطبوع است و بارندگی کم است. مسافرانی که پایان مرداد ماه را برای خرید تور آلانیا انتخاب کرده اند، حداکثر دمای 30 درجه را مشاهده خواهند کرد. اما آن دسته از مسافرانی که تعطیلات سال نو را برای خرید تورهای مسافرتی آلانیا انتخاب می کنند، کمترین دمای هوا را در آلانیا تجربه می کنند.
همچنین این روزها که به تعطیلات تابستانی نزدیک می شویم و آلانیا به عنوان محبوب ترین مقصد ساحلی ترکیه در این زمان شناخته می شود، شرکت رامین تراول به شما تورهای لحظه آخری آلانیا و تورهای ارزان آلانیا را ارائه می دهد. برای شما برنامه ریزی کرده است تا با کمترین قیمت و بهترین امکانات و خدمات، سفری رویایی و خاطره انگیز برای خود داشته باشید. همچنین می توانید تور آلانیا را از شرکت رامین گشت انتخاب و رزرو کنید و با صرف هزینه کمتر از تور آلانیا نهایت لذت را ببرید. همچنین در بالای این صفحه لیست قیمت بسیار متفاوتی را در اختیار شما قرار داده ایم تا بتوانید با توجه به خواسته خود و بالاتر از همه بودجه ای که در نظر گرفته اید بهترین انتخاب را داشته باشید.
به آلانیا ترکیه سفر کنید
آلانیا ایر سفر
اول از همه باید بدانید که تورهای آلانیا معمولا یک هفته تعطیل هستند و ممکن است روزهای زیادی برای انتخاب نداشته باشید. در آلانیا توریسم، آژانس مسافرتی بلیط سفر، هتل، اقامت و بیمه مسافرتی را در اختیار گردشگران قرار می دهد. اما خدمات دیگری مانند ترانسفر فرودگاهی، راهنمای فارسی زبان و گشت شهری در تمامی تورهای آلانیا ارائه نمی شود. سفر با آلانیا تراول هزینه های شما را کاهش می دهد. زیرا آژانس های مسافرتی با ارائه تخفیف در اجاره هواپیما و هتل، گردشگری آلانیا را مقرون به صرفه تر از سفر می کنند.
خوب، شکی نیست که سفر با هواپیما به آلانیا برای شما چندان پیچیده نخواهد بود، اما باید بدانید که اگر می خواهید با هواپیما به آلانیا پرواز کنید، توجه داشته باشید که با ایرلاین های خارجی مانند پگاسوس، می توانید از فرودگاه امام خمینی تهران به فرودگاه قاضی پاشا در آلانیا. سفر مستقیم اما اگر پرواز داخلی را انتخاب کنید این شرط وجود ندارد و شاید باید همان کاری را انجام دهید که قصد دارید با پرواز داخلی به آنتالیا بروید سپس از فرودگاه های اسپارتا و دنیزلی به صورت زمینی وارد آنتالیا و سپس آلانیا شوید.
تور هوایی آلانیا
باز هم، قیمت بلیط آلانیا در روزهای مختلف و همچنین قیمت پروازها بسته به نوع شرکت هواپیمایی و همچنین ساعت و روز پرواز متفاوت است. به عنوان مثال، قیمت پرواز به آلانیا با خطوط هوایی ایرانی اغلب کمتر از خطوط هوایی خارجی ترکیه است. البته در حال حاضر تنها پرواز غیر مستقیم به آلانیا توسط خطوط هوایی پگاسوس در فرودگاه بین المللی سابیها استانبول توقف می کند و در نهایت برای سفر به آلانیا کافی است با گروه مسافرتی رامین گشت تماس بگیرید. بلیط هواپیما بگیرید و پس انداز کنید. . تاریخ انتخابی شما
تور زمینی آلانیا
بسیاری از مسافران فکر می کنند که شهر ساحلی آلانیا فقط با هواپیما قابل دسترسی است، اما نه! به طور کلی سفرهای جاده ای آلانیا توسط سازمان رامین گشت در ایام نوروز و در فصل تابستان برگزار می شود. دقیقاً زمانی که تعداد و تقاضای مسافران در بالاترین حد خود است و آژانس های مسافرتی با به حد نصاب رسیدن تورها، تورهای آلانیا را برگزار می کنند. اگر شما هم از علاقه مندان به تورهای گروهی تفریحی مختلف هستید و مسافت و طول مسیر شما را آزار نمی دهد و مهمتر از همه به دنبال یک تور ارزان آلانیا هستید، تور آلانیا بهترین راه است و نقطه شروع شماست. . و تهران با اتوبوس تا آلانیا حدود 30 ساعت طول خواهد کشید.

تور زمینی آلانیا
سفر ارزان و لحظه آخری به آلانیا
یک سفر ارزان آلانیا می تواند یک سفر بد یا یک سفر خوب و مقرون به صرفه باشد! خوب، بستگی به انتظار شما از بازدیدتان دارد. هتل های 3 یا 4 ستاره قیمت های مناسبی برای گردشگری آلانیا دارند، اما بدون شک مسافران آلانیا به دنبال لوکس و خدمات، فعالیت های آبی هیجان انگیز و خدمات بی پایان غذا و نوشیدنی در هتل های یوآل هستند. همچنین زمان سفر آلانیا تنها یک هفته است، بنابراین کیفیت غذا و امکانات ارائه شده توسط هتل موضوع بسیار مهمی است، پس توصیه رامین گشت به شما این است که در سفر آلانیا کمتر هزینه کنید!
تورهای آلانیا
گزینه بعدی برای سفر ارزان به این مقصد، خرید تور لحظه آخری آلانیا است. حال این سوال پیش می آید که آیا شرایطی برای سفر با تور لحظه آخری آلانیا دارید؟ زیرا زمانی که هواپیما تا آخرین لحظه پر نیست، باید با کمترین قیمت ممکن فروخته شود تا ظرفیت آن تکمیل شود، بنابراین هزینه سفر به آلانیا بسیار مناسب می شود و شما می توانید تجربه سفر ارزان به آلانیا را داشته باشید، فقط مشکل این است که شما باید فورا برای سفر به آلانیا ترکیه آماده شوید.
نکته بعدی که باید به خاطر داشته باشید این است که همه سفرهای لحظه آخری به آلانیا ارزان نیستند. در روزهای شلوغی مانند نوروز و تابستان، به سختی سفرهای لحظه آخری ارزان وجود دارد! برای این دوره ها باید سفر خود را از چند روز قبل رزرو کنید. بنابراین، اگر محدودیت های مالی دارید، حتما سفر خود را در زمان های آرام تر برنامه ریزی کنید و تور لحظه آخری آلانیا را با 20 تا 50 درصد تخفیف رزرو کنید.
تور ارزان آلانیا
بهترین زمان برای خرید تور لحظه آخری آلانیا
اگر می خواهید تور لحظه آخری و ارزان آلانیا را با بیشترین تخفیف خریداری کنید; رامین گشت توصیه می کند در ساعات زیر سفر کنید:
فصل پاییز
زمستان تعطیلات سال نو و سال نو را استثنا نمی کند
بعد از تعطیلات نوروز
ممکن است
قیمت تور آلانیا
قیمت تور آلانیا مانند تمامی تورهای توریستی تحت تاثیر قیمت بلیط هواپیما و اقامت هتل در برنامه سفر شما قرار می گیرد. یکی دیگر از عوامل موثر بر قیمت تور آلانیا، انتخاب آژانس های مسافرتی است که تور آلانیا را ارائه می دهند. به عنوان مثال، ممکن است دو تور آلانیا در یک روز معین که ممکن است بلیط پرواز و هتل یکسانی داشته باشند، قیمت های متفاوتی داشته باشند زیرا توسط دو آژانس مسافرتی متفاوت ارائه می شوند. البته این عامل نمی تواند تاثیر بسزایی در قیمت سفر به این مقصد داشته باشد و تفاوت قیمت ایجاد شده اندک است.
قیمت سفر آلانیا
اما یکی دیگر از عوامل موثر بر قیمت نهایی تورهای آلانیا ترکیه، انتخاب زمان سفر است. به طور کلی، مقاصد گردشگری در روزهای خاصی از سال بیشترین تقاضا را دارند و تعداد گردشگران در آن بازه زمانی بیشتر از سایر روزهای سال است که اصطلاحاً به آن «فصل پربار» می گویند. با این حال، در ایام خاصی از سال تقاضای زیادی برای سفر به این مقاصد وجود ندارد و تعداد گردشگران به حداقل می رسد که به «فصل کم» معروف است. بنابراین شهر آلانیا ترکیه نیز از این قاعده مستثنی نیست!!
اگر می خواهید سفری را در فصل کم که تقاضا برای سفر به آلانیا کمتر است انتخاب کنید، می توانید هزینه کمتری برای آن بپردازید. اگر در زمانی از سال که تقاضا زیاد است به این شهر سفر کنید، باید هزینه بیشتری بپردازید. بنابراین اینکه در چه فصلی از سال قصد خرید تور آلانیا را دارید در قیمت نهایی این تور بسیار تاثیرگذار خواهد بود.
قیمت سفر آلانیا
تور آلانیا از تهران و شهرستان
تورهای آلانیا از تهران، شیراز، اصفهان، مشهد و تبریز و ... از رایج ترین تورهایی هستند که در سراسر ایران انجام می شود و اگر در استان ها و شهرهای دیگر ایران زندگی می کنید توصیه می کنیم با کارشناسان آژانس رامین بازدید کنید. با ما تماس بگیرید و تور مورد نظر را رزرو کنید.
اطلاعات مهم برای بازدید از آلانیا
کد منطقه:
+
تغییر زمان :
-1:30
I-Visa:
ناوی
پول:
لیر
زبان رسمی:
در خشم سومرد
مهم:
112
'پلیس:
5274503
ایستگاه آتشنشانی:
110
دین:
شیعه

منبع:تور آلانیا

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
اطلاعات کاربری
تور مسافرتی