loading...

رامین گشت | به صورتی زمینی باقطار و هوایی با پرواز مستقیم غیر مستقیم

رامین گشت مجری مستقیم تور های داخلی و خارجی با پرواز مستقیم و غیر مستقیم

بازدید : 8
پنجشنبه 17 آذر 1401 زمان : 13:38

در مورد تور دبی
دبی شهری مدرن و منحصر به فرد است که هر روز حرف های جدیدی برای گفتن دارد! دبی یکی از بزرگترین شهرهای تجاری جهان است و شهری متنوع برای دیدن در تورهای همه جانبه است. دبی پر از آسمان خراش هایی است که شما را شگفت زده می کند و همچنین وجود سواحل تمیز و زیبا این شهر را به مکانی رویایی برای سفر تبدیل کرده است. توصیه ما به شما این است که با نگاهی به سفرهای مختلفی که آژانس مسافرتی رامین گشت برای شما تدارک دیده است، سفری خارق العاده، فراموش نشدنی و زیبا را تجربه کنید.
دبی - تور
آنقدر جذابیت در قلب شهر شگفت انگیز دبی وجود دارد که به سختی می توانید مسافری را پیدا کنید که بارها به این مکان نرفته باشد و راضی نباشد! شهر دبی به عنوان دومین شهر گران قیمت خاورمیانه و بیستمین شهر مجلل جهان شناخته می شود و مهمتر از آن شهرت خاصی به عنوان عروس خلیج فارس دارد. اگر به دنبال مدرن ترین شهر دنیا هستید، سفر به آن خاطرات متفاوت و تجربه های بی نظیری را برای شما رقم خواهد زد. ضربه بزنید، این انتخاب تور دبی است. به علاوه موقعیت عالی این شهر، آب و هوای فوق العاده، هتل های شیک و راحت، تفریحات به یاد ماندنی، زیبایی خیره کننده دریا و .... دبی را برای پذیرایی از مسافران آماده کرد. همه روزه گردشگران داخلی و خارجی زیادی به خصوص ایرانی ها دبی را به عنوان مقصد گردشگری انتخاب می کنند و برای اینکه سفر شما به دبی فراموش نشدنی باشد توصیه می کنیم در این مقاله با ما همراه باشید.
شرایط اخذ ویزای دبی چیست؟
دبی یکی از مقاصد اصلی توریستی دنیا پذیرای تعداد زیادی توریست است که البته همه آنها نیاز به ویزا دارند! تمامی کشورهای دنیا از طریق سفارتخانه ها و سایر مراجع قانونی اقدام به اخذ ویزا می کنند البته شهر دبی از طریق اداره مهاجرت و وزارت کار این کشور برای متقاضیان ویزا و ویزا صادر می کند. اتباع کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس مانند عربستان سعودی، بحرین، قطر، کویت و عمان می توانند با ورود به امارات ویزای 90 روزه دبی دریافت کنند. و این قانون برای شهروندان برخی از کشورهای اروپایی و شرایط خاص قابل اجرا است.
دبی
لازم به ذکر است مدت زمان ویزای توریستی امارات سه روز و 14 روز در ماه و 3 ماه می باشد. اگر قصد دریافت ویزای دبی را دارید معمولا ۷ روز کاری و ۲ روز کاری فوری طول می کشد. خوشبختانه آژانس مسافرتی رامین گشت تمامی این مراحل را به راحتی و بدون دردسر شما در کمترین زمان ممکن انجام خواهد داد.
تورهای هوایی دبی
برای تجربه یک سفر امن و راحت در دبی، پیشنهاد ما به شما این است که سفر هوایی را در دبی انتخاب کنید، جایی که شما مسافر پس از یک سفر کوتاه 2 ساعته به فرودگاه بین المللی دبی خواهید رسید. لازم است بدانید که پروازهای دبی تقریباً از تمامی شهرهای دارای فرودگاه بین المللی توسط بسیاری از ایرلاین های داخلی و خارجی انجام می شود.
بنابراین این سوال مطرح شد که پرواز در دبی در کدام شهرها انجام می شود؟
تور دبی از تهران: پرواز از ایران هر روز از ایران ایر، ماهان، فلای دبی، امارات و ایر عربیا
تور دبی از شیراز: سه روز در هفته با پروازهای ایران ایر، ماهان و امارات
مسیر اصفهان به دبی: دو بار در هفته با پروازهای ایران ایر و ماهان
سفر به دبی از مشهد: دو روز در هفته با ماهان و ایران ایر
سفر به دبی از اهواز: سه روز در هفته با ایران ایر
تور کیش به دبی: پرواز روزانه کیش ایر

سفر ارزان به دبی
5 پرواز مستقیم از ایران توسط ماهان، ایران ایر، ایر عربیا، فلای دبی و امارات و 1 پرواز غیر مستقیم از قطر به دبی انجام می شود. البته پروازهای ایر عربیا در فرودگاه شارجه در فاصله یک ساعتی از دبی فرود می آیند. بلیط هواپیما دبی در طول هفته چندین بار تغییر می کند. و این تغییرات گاهی به میلیون ها تومان هم می رسد و در نهایت قیمت بلیط های پرواز دبی به روز یا ساعت پرواز بستگی دارد. روزهای چهارشنبه مانند سه شنبه و چهارشنبه اغلب ارزان تر هستند. و پروازهای جمعه و شنبه به دبی گران تر هستند. و اگر ویزای دبی شما آماده است در این مدت می توانید بلیط لحظه آخری دبی را خریداری کنید.
تور قایق در دبی
شاید بهترین و راحت ترین راه برای سفر به دبی، خرید بلیط هواپیما در دبی و پرواز دو ساعته از نزدیک ترین فرودگاه بین المللی به فرودگاه بین المللی دبی باشد. اما حواستان باشد که این ارزان ترین راه برای سفر به دبی نیست! راه ارزان‌تر و البته سخت‌تری هم وجود دارد، آن هم عبور با کشتی کروز دبی از میان آب‌های آبی خلیج فارس. مسیر اقتصادی دبی از طریق دریا می تواند بیش از 6 ساعت طول بکشد، اما هزینه کمتری برای شما خواهد داشت و قوانین آسان تری برای حمل و نقل کالا دارد.
سفر ارزان به دبی
برای تجربه سفر دریایی دبی، ابتدا باید به بندر لنگ یا بندرعباس برسید و از آنجا با قایق به بندر جمیرا در شهر دبی از میان آب های نیلگون خلیج فارس بروید. علاوه بر این، کشتی های مسافرتی به مقصد امارات متحده عربی هر روز صبح از بندر لانژ حرکت می کنند و پس از یک سفر دریایی 6-7 ساعته به بندر جمیرا در دبی می رسند. قیمت پرواز زمینی در دبی در واقع بسیار ارزان تر از پرواز در دبی است، اما ممکن است کمی طولانی و خسته کننده باشد. در نهایت تور کشور دبی بیشتر مناسب مسافرانی است که برای خرید به این کشور سفر کرده اند!
تور ارزان دبی لحظه آخری
دبی به عنوان شهری مجلل و مدرن با سرگرمی های هیجان انگیز، یک مقصد گردشگری گران قیمت محسوب می شود. اما مانند سایر گردشگری های خارجی، در گردشگری دبی عواملی مانند بلیط هواپیما، هتل، مدت اقامت و غیره بر قیمت گردشگری دبی تاثیر می گذارد. برای خرید تور ارزان دبی می توانید در هر ساعت از شبانه روز به سایت رامین گشت مراجعه کنید و از بین گزینه های مختلف بهترین گزینه را انتخاب کنید.
خوب ما برای خرید سفر لحظه آخری دبی به شما مژده می دهیم که انتخاب ارزانی داشته اید، خوب اگر تصمیم دارید با کمترین قیمت و بهترین کیفیت به دبی بروید پیشنهاد رامین گشت این است که آخرین را ترتیب دهید. یکی . یک دقیقه پیاده روی تا دبی! برای خرید این سفر لحظه آخری به دبی یا هر جای دیگر، باید به روز باشید. برای اطلاع از سفر لحظه آخری رامین گشت کافیست اینستاگرام ما را دنبال کنید و با خرید سفر لحظه آخری دبی از تعطیلات مقرون به صرفه با رامین گشت لذت ببرید.
پیشنهاد تور دبی
برای خرید تور دبی رزرو آنلاین در دسترس شماست و می توانید تنها با چند کلیک تور ارزان دبی را خریداری کنید; در ضمن این امکان وجود دارد که بخواهید در بازه زمانی مشخصی تور ارزان دبی را خریداری کنید اما برای زمان مورد نظر شما تور لحظه آخری در دسترس نباشد. در این مورد توصیه ما خرید پرواز + هتل در دبی است. شما باید با کارشناسان مجرب ما تماس بگیرید تا راهنمایی های لازم را به شما ارائه دهند.
قیمت تور دبی
هزینه سفر به دبی به 4 پارامتر بستگی دارد: هزینه پرواز به دبی، هزینه هتل در دبی، ویزای دبی و نرخ تبدیل درهم. دبی یکی از محبوب ترین و مجلل ترین شهرهای جهان است که در سال های اخیر سر و صدای زیادی به پا کرده است! تفریحات متنوع و منحصر به فرد و مجلل موجود در این شهر این شهر را به مقصدی گران قیمت برای مسافران تبدیل کرده است. عوامل زیادی بر هزینه تور دبی تاثیر می گذارد.
قیمت تور دبی.
به عنوان مثال تعداد شب ها، نوع هتل، بلیط هواپیما، نوع ایرلاین، خدمات مسافرتی و سایر خدمات ارائه شده توسط آژانس در قیمت تور دبی موثر است. می توانید دائماً به رامین گشت سر بزنید تا بدانید چه زمانی تور ارزان دبی با قیمت مناسب در دسترس است. در فصل زمستان و پاییز که سفر به دبی بهترین است، قیمت تور دبی نیز افزایش می یابد و در فصل بهار و تابستان به دلیل کاهش تعداد مسافران، قیمت سفر دبی افزایش می یابد. صعودی است. این تور بسیار پایین تر از زمان های دیگر سال است. شما می توانید تور دبی را با قیمت مناسب تهیه کنید.
هزینه های سفر دبی
از تهران و شهرستان ها به دبی سفر کنید
لازم به ذکر است که پرواز مستقیم به دبی فقط از تهران امکان پذیر است و مسافران با اقامت دبی یا ویزای دبی می توانند به این مقصد سفر کنند اما معمولا پروازهای دبی به شرح زیر است:
تور دبی از تهران: روزانه و با پروازهای ایرانی ایران ایر، ماهان، فلای دبی، امارات و ایر عربیا
تور دبی از شیراز: سه روز در هفته با ایران ایر، ماهان و امارات
تور دبی از اصفهان: دو روز در هفته با پروازهای ایران ایر و ماهان
تور دبی از مشهد: دو روز در هفته با پروازهای ماهان و ایران ایر
سفرهای دبی از اهواز: سه روز در هفته با پروازهای ایران ایر
سفر کیش به دبی: روزانه با پرواز کیش ایر
اطلاعات مهم در مورد سفر به دبی
کد منطقه:
+97
تفاوت زمانی:
-30
ویزا:
آن را داشته باشد
تقسیم شده:
درهم
زبان رسمی:
انگلیسی عربی
اورژانس:
998
پلیس:
999
ایستگاه آتش نشانی:
997
دین:
مسلمان ترین
سایر تورها
یک پیچ دیگر
تور دبی نوروز 1402

منبع:تور دبی

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
اطلاعات کاربری
تور مسافرتی