loading...

رامین گشت | به صورتی زمینی باقطار و هوایی با پرواز مستقیم غیر مستقیم

رامین گشت مجری مستقیم تور های داخلی و خارجی با پرواز مستقیم و غیر مستقیم

بازدید : 10
شنبه 5 آذر 1401 زمان : 12:50

در مورد سفر هند
اگر بخواهیم این کشور را در یک جمله به شما معرفی کنیم، باید بگوییم که هند سرزمین درگیری هاست. در این کشور پهناور و زیبا مردم و ملیت ها با فرهنگ ها و مذاهب مختلف به راحتی در کنار هم زندگی می کنند. یک ششم جمعیت جهان در این کشور زندگی می کنند. بنابراین جای تعجب نیست که هزاران عقیده و اعتقاد مختلف در این کشور وجود دارد.در هند می توانید آپارتمان های بلند و آسمان خراش های زیبا، زاغه ها و کلبه های روستایی را در حومه شهر ببینید. و برخی در شهرهای بزرگ با بهترین و مدرن ترین امکانات زندگی می کنند. در حالی که برخی در دورافتاده ترین روستاها زندگی می کنند.
سفر به هند
در مجموع، دیدن تمام بقایای امپراتوری های باستانی و مناظر تاریخی و طبیعی هند یک عمر طول می کشد. طبیعت هند بسیار بدوی و متنوع است. از جنگل های انبوه گرفته تا بیابان های یخ زده هیمالیا، در تور هند گردشگران را شگفت زده خواهید کرد. به شما توصیه می کنیم در برنامه سفر خود از مثلث طلایی هند یعنی دهلی، آگرا و جیپور دیدن کنید تا گوشه ای از جاذبه های بی پایان هند را کشف کنید. جالب است بدانید 32 اثر ثبت شده در فهرست میراث جهانی یونسکو در این کشور بزرگ و دیدنی منتظر گردشگران هستند.
سفر به هند معمولا به صورت گروهی انجام می شود و برای بازدید از هند باید درخواست ویزا بدهید. همچنین درخواست ویزای هند طی 7 روز کاری بررسی می شود و این ویزا 30 روز اعتبار دارد. بهترین زمان برای سفر به هند پاییز و زمستان است، معمولا در طول سال تفاوت چندانی در قیمت ها وجود ندارد، بنابراین بهتر است در هتل های 3 ستاره هند اقامت نکنید!
تور مسافرتی هند
شرایط و مدارک برای دریافت ویزای هند چیست؟
ویزای هند به صورت میانبر برای متقاضی صادر می شود و برای اخذ آن باید مدارک زیر را برای متخصصین نمایندگی رامین گشت ارسال کرد.
عکس پاسپورت
تمام صفحات شناسنامه را بررسی کنید
اسکن جلو و پشت کارت ملی
اسکن eng 5x5 عکس
اسکن فرم سفارت (این فرم توسط رامین گشت تهیه شده است)
با ارائه تمامی این مدارک، آژانس برای گرفتن اثر انگشت شما زمان می برد و هنگام مراجعه به سفارت هند برای انگشت نگاری باید اصل تمامی مدارک ذکر شده را به همراه داشته باشید.
کدام استراحتگاه ها در هند برای بازدید بهترین هستند؟

شهر جیپور، هند
جیپور که به خاطر ساختمان های صورتی زیبایش به شهر صورتی معروف است، بزرگترین شهر در ایالت راجستان هند است. این شهر یکی از 3 شهر مهم هندوستان است و مرکز اصلی هنر و صنایع دستی محسوب می شود. جیپور یکی از بزرگترین تولیدکنندگان فرش دستباف در هند است و اگر قصد سفر به هند را دارید، نوامبر تا می بهترین زمان برای سفر به این شهر زیبا در هند است.
لیتو لا جیپور، هند
دهلی، هند
دهلی یکی از قدیمی ترین سکونتگاه های جهان به شمار می رود که پایتخت رسمی و مرکز تجاری این کشور است. دهلی دارای جمعیتی متنوع و چندفرهنگی است و با ورود به این شهر می توانید حیواناتی را در خیابان ها ببینید که حتی ترسی هم ندارند. زیرا این موضوع در دهلی کاملا عادی است. به طور کلی دهلی شهری شلوغ و پر سر و صدا است و یکی از مواردی که باعث محبوبیت این شهر در بین گردشگران شده وجود چندین باغ و گیاه است که طبیعت زیبایی را خلق می کند.
شهر آگرا، هند
آگرا شهری است در کرانه رودخانه یامونا در شمال ایالت اوتار پرادش هند، فقط 378 کیلومتری غرب لاکنو، 206 کیلومتری جنوب دهلی نو، 58 کیلومتری جنوب ماتورا و 125 کیلومتری شمال گوالیور! این شهر بیست و چهارمین شهر پرجمعیت هند است که دارای جاذبه های گردشگری و تفریحی متنوعی است و به همین منظور سالانه تعداد قابل توجهی از گردشگران و گردشگران را در این شهر مشاهده می کنید.
برج آگرا، هند
بمبئی، هند
بمبئی یکی دیگر از مقاصد مسافرتی و گردشگری هند است، دومین شهر بزرگ پس از دهلی و هفتمین شهر پرجمعیت جهان طبق آمار سازمان ملل با 20 میلیون نفر جمعیت. ، از سال 2018. بمبئی در ساحل غربی هند در سواحل کونکان قرار دارد و همچنین دارای یک بندر طبیعی است. امروزه بمبئی به یک شهر توریستی محبوب در هند تبدیل شده است و هر ساله تعداد زیادی گردشگر را به خود جذب می کند.
سرویس گوا، هند
آخرین شهر توریستی هند در لیست ما گوا هند نام دارد که با شخصیت زیبا و منحصر به فرد خود نام محبوبی را در بین گردشگران به دست آورده است. این شهر از نظر مساحت کوچکترین شهر هندوستان و از نظر جمعیت چهارمین شهر کم جمعیت کشور است. اما از طرف دیگر؛ این یکی از ثروتمندترین شهرهای هند است. این شهر با طبیعت زیبا و نوشیدنی های لذیذ و غذاهای دریایی لذیذ سفری دلپذیر و رویایی را برای گردشگران و گردشگران رقم می زند.
تور گوا هند
تور هوایی هند
خوب، تور هوایی هند به عنوان راحت ترین و راحت ترین راه برای رسیدن به مقصد محسوب می شود و ماهیت تور هوایی در هند این است که شما می توانید خدماتی مانند بلیط هواپیما و رزرو هتل را با کمک تور مسافرتی دریافت کنید. تور هوایی در هند پروازهای مستقیم مستقیم از تهران به بمبئی برای پرواز به هند وجود دارد. خطوط هوایی که در حال حاضر به هند پرواز می کنند شامل پروازهای ایران ایر به بمبئی و دهلی و همچنین ایرلاین های محبوبی مانند ماهان ایر، خطوط هوایی عمان، خطوط هوایی امارات، کویت ایرویز، ایر عربیا ایرلاینز، قطر ایرویز و ترکیش ایرلاینز در طول هفته است.
سفر هوایی در هند
گفتنی است تور هند توسط ایرلاین های مختلف و با کلاس های پروازی مختلف در طول سال برگزار می شود و با توجه به بودجه در نظر گرفته شده توسط مسافران، ایرلاین های مختلف داخلی و خارجی پروازهایی به هند را در برنامه کاری خود ارائه می دهند. برای پرواز به هند هم اکنون ایرلاین های زیادی در حال پرواز هستند و در نهایت با خرید بلیط پرواز خود از آژانس رامین گشت و همچنین رزرو هتل خود می توانید به راحتی به هند سفر کنید و از لحظه لحظه سفر خود لذت ببرید.
تور ارزان و لحظه آخری در اطراف هند
خوب اگر به دنبال سفری ارزان و لحظه آخری به هند هستید، بهتر است بدانید که در برخی از ماه های سال مانند ۶ ماه اول سال، هند مورد بازدید گردشگران ایرانی و خارجی قرار می گیرد. انجام دهید. حداقل آژانس های مسافرتی تور ارائه می دهند. از یک سفر لحظه آخری به هند، تا یک سفر 90 دقیقه ای به هند با قیمت های مناسب و پایین، گاهی تا 50 درصد کمتر را انتخاب کنید. البته به یاد داشته باشید که سفر ارزان لحظه آخری تاثیری در کیفیت سفر انتخابی شما ندارد! حال این سوال پیش می آید که چه زمانی می توانیم سفر لحظه آخری به هند را رزرو کنیم؟
تور ارزان هند
تورهای 90 دقیقه ای هند یا تورهای لحظه آخری هند را می توان در تمام طول سال خریداری و رزرو کرد. اما در فصل تابستان گردشگری هند به دلیل کاهش تعداد گردشگرانی که به این کشور سفر می کنند با تخفیف ها و پیشنهادات زیادی مواجه خواهند شد. البته ممکن است برخی از هتل های هند در فصلی که گردشگران کمی به این شهر سفر می کنند، تمامی خدمات رفاهی و تفریحی را ارائه ندهند. بنابراین بهتر است سفر خود به هند را در فصل اوج گردشگری برنامه ریزی کنید تا بتوانید چندین بار از سفر لذت ببرید.
به یاد داشته باشید که از نظر قانونی، سفر لحظه آخری به هند در مقایسه با سفر معمولی به هند نباید مشکلی ایجاد کند. بنابراین سفر به هند که مدتی است گران شده است برای کسانی است که به یک سفر 90 دقیقه ای علاقه مند هستند و در نهایت به همان مقصد قبلی اما با قیمت ارزان تر سفر می کنند. یک سفر شدید به هند یا یک سفر شدید به هند برنامه ریزی کنید
قیمت تور هند
هزینه تورهای هند
قیمت سفر هند به 2 پارامتر هتل، اقامت، بلیط رفت و برگشت و قیمت سفر هند بر اساس بلیط مسافرتی و هتل بستگی دارد و معمولا محدوده قیمت سفر هند در سال 1401 از 18980000 تومان تا 22000000 تومان می باشد. یکی از پیشنهادات مجموعه رامین گشت، پیش خرید تور هند ارزان با بهترین و ارزان ترین قیمت و قیمت مناسب برای تور 4 روزه هند می باشد. در واقع پیش از رزرو تور هند به این معنی است که حداقل 2 تا 3 ماه قبل از تاریخ سفر، تور هند لوکس خود را رزرو و خریداری کنید، در این صورت قیمت تور هند 5 شب برای شما ارزانتر خواهد بود.
هزینه های سفر در هند
همچنین قابل توجه است که از قبل از یک آژانس مسافرتی معتبر درباره قیمت تور ارزان و لوکس هند تحقیق کنید. شرکت هواپیمایی رامین گشت مجری مستقیم تور هند با کادری متخصص و مجرب، تور 8 شبه هند را با قیمتی مناسب و با خدمات ویژه متناسب با نیاز گردشگران هندی ارائه می دهد. ویزای هند را هم بگیرید.
نکته مهمی که در انتخاب هتل در هند باید به آن توجه کنید این است که هر چه هتل به مرکز شهر به خصوص در مکان هایی مانند دهلی، آگرا، بمبئی و غیره نزدیکتر باشد، قیمت آن بیشتر می شود. بنابراین، اگر از آن دسته از مسافرانی هستید که به دنبال رزرو یکی از هتل های مرکز شهر در شهرهای توریستی هند هستید، این را در نظر داشته باشید.
قیمت تور هند
تور هند از تهران و شهرستانها
سفرهای دریایی هند از تهران، شیراز، اصفهان، مشهد، تبریز و ... این یکی از سازمان‌دهی‌شده‌ترین تورها در سراسر ایران است و اگر در استان‌ها یا شهرهای دیگر ایران زندگی می‌کنید، توصیه می‌کنیم با کارشناسان رامین بازدید کنید. آژانس. برای رزرو سفر مورد علاقه خود با ما تماس بگیرید.

منبع:تورهند

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
اطلاعات کاربری
تور مسافرتی